carola-jansen.reismee.nl

Einde verblijf in Swakopmund

Na deze nacht moest ik weer weg uit het Zandberg Guesthouse. Ik dacht dat er wel iemand zou zijn die de sleutel kwam ophalen, maar dat was niet zo. Omdat ik een tour wilde doen, het alleen reizen en echt naar dingen toe gaan valt niet mee als je alleen bent. Er rijden wel shuttle busjes maar dat is vaak tussen grote steden of naar vliegveld of dergelijke. Er was een tour operator in Swakopmund, dus daar was ik heen gegaan. Maar daar hadden ze niet echt wat ik zocht, en ik had op internet contact met diverse aanbieders van tours. De tours starten wel vanuit Windhoek dus daar moest ik dus heen, via mijn privetaxichauffeur een afspraak gemaakt voor een shuttlebus naar Windhoek. En 1 nacht bijgeboekt bij het backpackershuis. Verder die dag nog even naar het strand gegaan (daar kan ik maar geen genoeg van krijgen) en de aangeboden tours bekeken. Die avond nog contact gehad met andere backpackers, en wat gedronken, was een gezellig avondje!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active