carola-jansen.reismee.nl

Relaxdag in Swakopmund

Na deze hele goede nacht in het Zandberg Guesthouse wilde ik de plannen gaan maken voor de activiteiten die ik dit weekend verder wilde doen. De meeste activiteiten waren wel 's morgens dus je kon niet echt dingen samenvoegen, maar ik genoot van de omgeving van Swakopmund, dus ik vond het prima om hier een paar dagen te verblijven. Nadat ik de tekefoontjes en internetdingen had gedaan, lekker naar het strand want het was een prachtige dag. Er waren verschillende mensen bij het strand (ik denk vanwege het weekend) ben even het water ingegaan maar die was vrij koud, dus ik liet het maar gewoon bij zonnen! Die avond lekker rondgelopen, drankje hier en daar. Een heerlijk vakantiegevoel gehad! Hier kan ik ook zo van genieten! Niets moet, alles mag! De mensen zijn hier ook super vriendelijk en doen alles voor je!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active