carola-jansen.reismee.nl

Dag twee in Swakopmund

Vandaag moest ik weg bij het backpackershuis, dit kwam omdat ze volgeboekt waren voor het weekend! Dus ik keek voor andere plaatsen waar ik het weekend kon verblijven, vanwege de activiteiten die ik nog graag wilde doen in Swakopmund. Dus ik had online een boeking gedaan bij Zandberg Guesthouse waar ik voor de komende 4 nachten kon verblijven. Maar hier kon ik pas na 14:00 terecht dus ging ik bepakt en bezakt lekker naar het strand - >genieten! Rond die tijd liep ik naar het Guesthouse, en ondertussen had ik een mailtje gekregen van de gastvrouw dat ze onderweg was om me te verwelkomen! De kamer zag er prima uit, met 3 bedden, een koelkastje en een badkamer. Het was alleen jammer dat de wifi niet werkte maar dat was een probleem met het systeem in de hele stad. Gelukkig had ik ook een soort data gehaald dus ik kon toch wel vooruit. Ik ging naar de winkel om wat drinken en eten te halen, hier moet je namelijk zelf voor zorgen, en dan had ik alvast iets voor het ontbijt in de morgen. Vanuit daar ben ik naar de duinen gelopen wat er erg gaaf uit zag. Ik was best wel moe, dus even gerust en 's avonds gegeten op de kamer wat me goed deed, en ik had goed geslapen die nacht (als je maar moe genoeg bent, dan slaap je wel)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active