carola-jansen.reismee.nl

Backpackers United, Windhoek

Ik kon maar een nacht blijven bij backpackers Chameleon omdat het weekend ook volgeboekt was, dus na het ontbijt wat inclusief was maar weer gekeken naar een andere plek om de nacht van vandaag door te brengen. Ik belde met backpackers United en die gaven aan dat ze nog plek hadden, dus na het afscheid nemen van Heather en de rest en uitchecken wilde ik naar de volgende plek lopen. Echter was het personeel van Chameleon het daar niet mee eens, en gingen langs de kant van de weg staan en floten voor een taxi, ze gaven aan dat lopen niet veilig was.. Oke dan een taxi.. De taxi bracht me naar Backpackers United, en daar moest ik even wachten omdat ik te vroeg was. Hierdoor kon ik wel contact opnemen met de organisatie van de safaritocht om verder de laatste dingen te regelen. Na inchecken wilde ik even naar de Bank om cash geld te halen, ik betaal eigenlijk bijna alles cash dus zorg dat je wat voorraad hebt. Ik begon met wandelen maar wist de weg niet meer, dus dan maar terug en met Google maps de weg opzoeken en dan maar terug gaan. Toen ik terug was bedacht ik me dat ik echt moest wassen dus deze ingeleverd bij de receptie en dan zou het bij een wasserij gewassen worden, dit was fijn omdat ik nu dus een week op safari ga. Toen ik terug was kwam ik mijn oude bekenden van backpackers Desert Sky tegen die de auto hadden gehuurd, echt zo toevallig. Hellen ging morgen terug naar Duitsland en moest dus terug in Windhoek zijn voor de vlucht, ze bleef ook voor een nacht slapen. De andere twee gingen nog een week met de wagen op pad, dezelfde richting als ik op ging met de camping safari. We zouden ongeveer dezelfde momenten dezelfde dingen bezoeken, zo toevallig dus misschien zou ik ze weer tegenkomt, na even bij gekletst te hebben ging ik met Hellen naar binnen en bij het zwembad zitten. Ik moest nog dingen regelen op de mail, en zij wilde douchen. Als je gaat reizen kost het veel tijd met regelen ;) ze liet daarna de foto's van hun weekje zien, zag er gaaf uit! Mijn kleding was tussendoor ook al klaar, wat erg snel was! Daarna nam ik contact op met mama vanwege de betaling met credit card omdat dit de vorige keer niet goed ging (nummer was verkeerd dus nu werkte het wel) daarna gingen we naar het centrum om boodschappen te doen voor het avondeten, het was 20 min lopen en op mijn richtinggevoel zonder Google maps ging dit prima! We bedachten dat een broodje hamburger wel prima zou zijn, dus zo bedacht, zo gedaan en het smaakte erg goed! In alle backpackers plaatsen is een keuken aanwezig waar je kunt koken dus dat is prettig! Na de afwachten heb ik de rest van de avond mijn verhalen bijgewerkt en dat kostte wel wat tijd, maar ben weer een beetje bijgewerkt :)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active