carola-jansen.reismee.nl

Terug naar Windhoek, backpackers Chameleon

Ik was erg vroeg opgestaan omdat vandaag de transfer terug was naar Windhoek met dezelfde shuttlebus die me ook naar Swakopmund had gebracht, ik had ik mijn hoofd dat de shuttle tussen 6 en 7 zou zijn dus de wekker ging om 05:30 en ik bracht mijn spullen naar de TV kamer erlangs om mijn tas in te pakken zodat ik de rest niet wakker zou maken die nog lagen te slapen. Dit werkte best goed, en dan kon ik mijn batterij nog opladen in die kamer. Ik had nog eten over van gisteren, wat ik had opgewarmd en gegeten. Ondertussen steeds naar de voordeur gelopen om te kijken of de shuttle er was, om 7:00 ging het kantoor open van het backpackershuis en was de shuttle er nog niet. Toen besloot ik op mijn telefoon te kijken en had ik me vergist in de tijd, de shuttle kwam tussen 07:00 en 08:00 stom... Om 07:30 was de shuttle er en was het dezelfde chauffeur als die me heengebracht had (hij herkende me nog) de bus was wel een stuk voller als de vorige keer, maar met de reis ging het vlot. Toen hij me vroeg waar hij me moest afzetten gaf ik aan een backpackershuis maar welke maakte niet uit, andere reizigers gingen naar Chameleon dus dat was voor mij ook prima! Na een wisseling van bus werden we bij Chameleon afgezet, het zag er prima uit en na geinstalleerd te zijn en gedoucht werd ik uitgenodigd om mee deel te nemen aan het avondeten, dit was 'pap' en ik vond het prima (dan hoefde ik ook niet alleen te eten) tussendoor nog de aanvraag afgemaakt voor de camping tour en ik kwam in contact met Heather uit California, ze was al 1,5 jaar aan het reizen en vrijwilligerswerk aan het doen, zonder begeleiding van een organisatie. Ze vroeg dan aan de lokale bevolking waar ze hulp nodig hadden, was wel gaaf hoe ze dit aanpakte! Ze was 32 en had ook al wel de nodige ervaring, en daar eigenlijk de hele middag mee gesproken. Ze nam ook deel aan het avondeten, dus dat was wel gezellig. Het eten was nshima met zoete groenten met sausje en kip, en was erg smakelijk! Na het eten hebben we de afwas gedaan en lekker relax bij het zwembad gezeten en gekletst met vele anderen met een lekker pilsje erbij! Die nacht ook erg goed geslapen, daar zullen die biertjes ook aan meegeholpen hebben :)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active