carola-jansen.reismee.nl

Geld verzamelen om te gebruiken bij mijn projecten

Beste volgers van mijn reis,

Ik kreeg een vraag wat mijn rekeningnummer is om hier geld op te storten, via dit berichtje wil ik dat kenbaar maken. Wel wil ik daarbij zeggen dat ik het super lief en gaaf vind dat er mensen zijn die me hierbij willen helpen!

Ik ga jullie tijdens mijn reis sowieso op de hoogte houden wat ik van het gekregen geld voor de kinderen in Afrika gedaan heb, dit laat ik jullie weten via de reisverhalen in deze blog.

Mijn rekeningnummer is NL 86 RABO 0143485369

Dankjewel allemaal! Ik ga mijn best doen om het op een goede manier te gaan besteden!

Liefs Carola

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active