carola-jansen.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Carola

Reacties

Reacties

Francine van Gorp

Nou super leuk dat je deze reis gaat maken, een ervaring voor het leven.

Ik wil hier graag aan bijdrage als je me een bank/giro nummer wilt doorgeven

Nel Vinken

Ik vind het super dat je dit gaat doen. Hoe kan ik iets in je spaarvarkentje doen?

Carola Jansen

Hoi Francine en Nel,

Super gaaf dat jullie me willen helpen, mijn rekeningnummer staat bij het berichtje dat ik vandaag op de blog heb gezet.

Heel erg bedankt, ik ga zorgen dat het op een goede plek terecht komt!

Liefs Carola

Thera vd Heijden

Goede reis en veel plezier

danielle en berry ...

Hoi Carola , wij hebben je vlog gelezen : zijn mooie woorden en dat je het leuk vind en goed gaat zien we in je vlog . super goed . Ik hou van jou Danielle .
Groetjes : Danielle en Berry

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active